mortierbrigade stuurt een omaatje naar the middle of nowhere voor BVN.

De tv-zender BVN, het beste van de VRT en NPO in het buitenland, kan je overal ontvangen dankzij de combinatie van satelliet, online en een mobiele app. Dat betekent dat je overal naar je favoriete programma's kunt kijken. Echt overal. Zelfs in the middle of nowhere? Mortierbrigade stuurde de fanatieke Thuis-fan Miet op pad om te testen of ze écht overal haar favoriete soap en andere Vlaamse TV-programma's kan volgen.

Nowhere Island, "nergens eiland", Ontario, Canada. Dat is precies de plaats die mortierbrigade heeft uitgekozen om Miet, een dynamische en grappige oma die voor geen kleintje vervaard is, naartoe te sturen.

Deze onvoorwaardelijke fan van Thuis, voor wie het geen optie is om dan ook maar één aflevering van haar favoriete soap te missen, was de ideale testpersoon om aan te tonen dat je echt overal naar BVN kan kijken.

Dat ze net tijdens de bloedstollende finaleweek, waar ook half Vlaanderen zat op te wachten, onderweg was naar Nowhere Island maakte het er alleen maar spannender op. Tijdens de finaleweek op één konden de ruim anderhalf miljoen Thuis-fans direct na iedere aflevering van Thuis ontdekken waar opperfan Miet haar soap aan het volgen was. De ene dag in een diner met een groepje nieuwsgierige Canadezen, de andere dag op haar tablet naast een kampvuur en de finale-aflevering... vanop het middelpunt van Nowhere Island.

Ook op de officiële Facebookpagina van Thuis kon je de avonturen van Miet volgen. De 30" samenvatting van haar avontuurlijke reis naar the middle of Nowhere tenslotte wordt gebruikt als imagofilm voor BVN in België en Nederland. Of er nog een vervolg komt naar Chakamak in India, een hol van Pluto in Nieuw-Zeeland of Fucking in Oostenrijk is nog niet bekend.

Credits.docx