Nieuwe forces voor nieuwe klanten bij mortierbrigade

2024 is goed gestart voor mortierbrigade. Nieuwe klanten Crelan en VDAB en ook bestaande klanten die weer volop in actie schieten, zorgen voor heel wat extra werk. Daarom heeft het bureau 4 nieuwe accountprofielen aangenomen. Ze komen het team van Client Service Director Catherine Hamers versterken, dat daarmee nu 11 mensen telt. Sanne Heyns komt als Account Manager over van Dallas om versterking te bieden op oa VDAB. Jordi Van Geert, ex-LDV, versterkt het team van Recupel en Brussel Mobiliteit als Accountmanager. Delphine Rondelez, die eerder aan de slag was bij Wunderman Thompson zal als Account Executive oa Stib en Alzheimer Liga Vlaanderen in goede banen leiden. En Anna Hendrickx tenslotte, startte na haar opleiding Communicatie en BAS als Account Executive op de Nationale Loterij.

De trajecten die we met onze klanten afleggen worden steeds complexer, dat vraagt om sterke talenten die in het bureau alles perfect op elkaar afstemmen. Alleen zo kunnen we creatief op het hoogste niveau blijven scoren.” - Catherine Hamers, Client Service Director bij mortierbrigade

De komende maanden maken nog een aantal mensen hun opwachting, maar daarover later meer.