360° STRESS

Voor de aankondiging van Humo's Grote Stress Dossier, creëerde mortierbrigade een volledig geïntegreerde en vooral geweldig stresserende campagne.

In de hoofdrol: Sarah Vandeursen (bekend van 'Kenji Minogue' en 'Geubels en de Idioten') die op haar eigen unieke manier de mensen op de hoogte brengt van het dossier.

In haar publimobiel met daarop de aankondiging van het dossier, hindert ze het verkeer. Als sandwichman loopt ze in de weg van de ochtendspits op de metro. In de krantenwinkel betaalt ze met eurocentjes. En ze steekt flyers in de brievenbussen waar 'Geen reclame' opstaat.

Als een volleerde tele-marketeer belt ze de mensen op om het dossier aan te kondigen. Maar dan wel 's nachts. En checkt ze fijntjes  of er dingen zijn die de mensen wakker houden.

Online werden er banners gemaakt die haast niet aan te klikken zijn. En wanneer het eindelijk lukt, en je op een Humo-pagina terechtkomt, opent er zich vanalles gênants.

Daarnaast zijn er ook drie print- en outdoor-uitingen gemaakt in de vorm van ontspannende kleurplaten voor volwassenen. Kleurplaten die allesbehalve ontspannend zijn.

Alle uitingen verwijzen ook naar de online stresstest die Humo ontwikkelde in samenwerking met KULeuven.

Radiospot

MP3 - 961 Kb