Bicky Burger ontfermt zich over studenten, met de Bicky Blok Klok.

Studeren, da’s maandenlang van het ene kotfeest naar de andere fuif dansen. Tot je examens eraan komen en de blokperiode begint. Bij Bicky Burger beseffen ze maar al te goed dat ze hun trouwste publiek, het studentenvolk, in die periode wat extra moeten soigneren. Dat doen ze met de Bicky Blok Klok, een website die studenten helpt om beter te studeren, maar vooral: om zich beter te amuseren.

SITE: www.bickyblokklok.be
TRAILER: https://www.facebook.com/bickyburger/videos/vb.9727196242/10152930476701243/?type=2&theater

52 minuten studeren, 17 minuten #LOL, #OMG en #WTF

Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat je brein het best presteert als je na elke 52 minuten blokken 17 minuten pauze neemt. Op bickyblokklok.be studeer je mee op dat ideale tempo. Om de 52 minuten krijg je 17 minuten pauze voorgeschoteld, gevuld met hilarische en absurde filmpjes, GIF’s en Snaps. Onderscheiding gegarandeerd.

Nog meer initiatieven om studenten in de watten te leggen

De Blok Klok vormt het speerpunt van een campagne die enkele weken loopt. Staan ook nog op het programma: medestudenten omkopen met een Bicky Burger in ruil voor nota’s, een uitdaging om ‘Bicky Burger’ in te vullen als antwoord op jouw examens en een heuse cursusbarbecue aan het einde van de examens. Alles verloopt via de Facebook-pagina van Bicky Burger.

Op social media vertellen over de Bicky Blok Klok? Hieronder staan enkele voorbeeldposts die u geheel vrijblijvend kan overnemen.

Voorbeeldpost Facebook:

De Bicky Blok Klok: 52 minuten studeren, 17 minuten #LOL, #OMG en #WTF. bickyblokklok.be

Arme studenten, praise the lord. Bicky Burger maakt blokken een stuk draaglijker met de Bicky Blok Klok: 52 minuten studeren, 17 minuten #LOL, #OMG en #WTF. bickyblokklok.be

Voorbeeldpost Twitter:

Bicky_credits.docx