De DreamLand vakantiefolder wordt getekend door kinderen

Omdat fotoshoots niet meer kunnen doorgaan, geraken merken in de problemen. Ook DreamLand zag met de grote vakantie in aantocht, de shoot voor hun vakantiefolder in het water vallen. Daarom stelde mortierbrigade voor hun folder te laten tekenen door de kinderen die nu thuis zitten. Want uitzonderlijke omstandigheden vragen uitzonderlijke folders.

Wanneer de gebruikelijke shoots niet kunnen doorgaan omdat we moeten thuisblijven, zijn er alternatieven nodig. Daarom stelde mortierbrigade aan DreamLand voor om kinderen in te schakelen voor het creëren van de vakantiefolder. Vincent d’Halluin, Strategic Director & Partner bij mortierbrigade :

«De huidige situatie pusht ons om te zoeken naar originele en ongebruikelijke manieren om te blijven communiceren voor onze klanten. In dit geval vragen we kinderen om de vakantiefolder tekenen en zich zo al te laten inspireren voor de zomer. Op die manier maken we van de gelegenheid gebruik om hun creativiteit in gang te zetten en hen bezig te houden tijdens de paasvakantie. Deze periode is voor gezinnen een kans om de band met elkaar te versterken, en en op deze manier willen wij ook de band tussen ons merk en onze klanten versterken. »

Kinderen worden uitgenodigd om tekeningen te maken rond drie thema’s : buitenspeelgoed, waterspelletjes voor in de tuin en spelletjes voor binnen. Een jury kiest de tofste illustraties die met verf, potlood, wasco en meer het beste de folder accentueren. De oproep voor de tekeningen eindigt 19 april.

De campagne wordt gelanceerd via de sociaal kanalen van DreamLand. De catalogus zal uiterlijk op 11 juni beschikbaar zijn.

PR credits_DL vakantie oproep tekeningen.docx