De koeien van Campina maken plezier met mortierbrigade.

Nadat mortierbrigade begin januari al het digitale budget van Campina binnenhaalde, staat het bureau nu ook in voor het masterbrand.  In de nieuwe campagne die nu on air gaat staan de koeien van Campina centraal.

Dat de koeien van Campina plezier maken, is niet zomaar een reclameslogan. Verre van, Campina garandeert dat de dieren minstens 120 dagen per jaar 6u per dag in de wei staan.  Er zijn zelfs speciale toestellen voor een koeienmassage want het welzijn van de koeien staat boven alles. Om dat aan te tonen lanceert het zuivelmerk een nieuwe campagne voor het brede publiek. Hierin zien we telkens twee koeien die buiten in de weide plezier maken. In een eerste spot maken we kennis met ons duo dat buiten een voetbalwedstrijdje speelt. De campagne loopt ook in pre-rolls, pos en social media. Binnenkort volgt een tweede tv-spot.

Credits-masterbrand.docx

Joost Berends