Een Lotto-winnaar zien ze overal graag komen.

mortierbrigade brengt een nieuwe campagne uit voor Lotto Surprise van de Nationale Loterij. In maart maken spelers naast de Lotto-Jackpot ook kans op reischeques van €5.000. Een buitenkans voor opportunistische bewoners van populaire reisbestemmingen, die de winnaars naar hun land willen lokken. De campagne bestaat uit twee TV-spots, die on air zijn op de nationale zenders, radiospots en een social luik.

Spelers kunnen de hele maand reischeques winnen bovenop de Lotto-Jackpot, en dus doen de vakantiebestemmingen er alles aan zodat de winnaars hun land uitkiezen. De twee films zijn gebaseerd op het concept “Een Lotto-winnaar zien ze overal graag komen.” In de ene stelen Jamaicanen de show, in de andere Spanjaarden. In allebei nodigen ze Lotto-winnaars uit om een stukje paradijs in hun land te kopen, of er op z’n minst hun vakantie door te brengen met de reischeques van Lotto Surprise.