Humo en mortierbrigade pakken uit met een pareltje van media-creativiteit in print.

Bij Humo zitten 10 weken lang erotische meesterwerken, van Louis Paul Boon tot Sasha Grey.

mortierbrigade ontwikkelde een printcampagne die de zinnen slim bespeelt.

Op één pagina zien we de aankondiging van de boekenactie. En op de pagina ernaast een advertentie van een ander merk.

De combinatie van de twee prikkelt de verbeelding, en da's precies wat de boeken ook doen.

En wie verder leest in Humo wordt nog meer geprikkeld. Daar wordt de boekenactie suggestief aangekondigd naast foto’s uit de artikels van het magazine.

Met de hulp van De Persgroep Advertising deden verschillende adverteerders mee: onder meer Lotto, Bicky én Lidl.

Sterk staaltje mediacreativiteit!

07586_DM_HUMO_Liever_Lust_440x290_Bouteille.pdf