Maar liefst 5 nieuwe klanten voor mortierbrigade.

Mobile Vikings, Lampiris, Niko, Canvas en Barry Callebaut stellen hun merken scherp.

Woensdag 31 augustus 2016 —

Het najaar is goed begonnen bij mortierbrigade.

Eerder deze zomer won het bureau de competitie voor Canvas.
Die ging tussen LDV United, FamousGrey,  Bowling & mortierbrigade. Met 'de gelaagdheid der dingen', een knipoog naar het beroemde boek van Dimitri Verhulst, gaat het bureau terug naar de essentie van de zender. Meer dan ooit zijn kijkers op zoek naar de gelaagdheid waar Canvas een patent op heeft. Scherpstellen en actualiseren was de boodschap. De campagne ging deze week van start. Binnenkort volgt ook de lancering van het nieuwe en veelbelovende 'Culture Club’ met Bent Van Looy en Sofie Lemaire. Wordt vervolgd!

Ook de game changers van Mobile Vikings kozen voor de aanpak van het laatste grote onafhankelijke bureau. In 2009 werd het mobiele merk gelanceerd als de eerste community die écht strijdt voor mobiele data-vrijheid. Intussen tellen ze zo’n 250.000 klanten (of vikings zoals ze zich noemen).  Mobile Vikings werd eerder dit jaar overgenomen door Medialaan en de strijd voor ‘mobile freedom’ is nu pas echt vertrokken. De eerste grote merkcampagne is binnenkort te zien en is al van de hand van mortierbrigade. In competitie nam het bureau het op tegen de vrienden van Make Lemonade.

Ook Lampiris, de 3e energieleverancier in België, gaat overstag voor mortierbrigade . In een energiemarkt waar merkentrouw steeds moeilijker wordt, staat Lampiris voor een duidelijk groen verhaal. Mensen duidelijk maken dat je beter kiest voor het origineel is de opdracht van mortierbrigade.

Niko, Belgisch marktleider in home automation, zal samen met mortierbrigade haar merk verder uitbouwen. Dit zowel in B2C & B2B.

Tot slot vertrouwde Barry Callebaut, na competitie, de ontwikkeling van haar nieuwe online platform toe aan de digital craftsmen van mortierbrigade in Gent. Het bureau zal dit digitale traject uittekenen en uitbouwen voor het internationaal platform voor het beroemde chocolademerk.