mortierbrigade op weg met Brussel Mobiliteit

De Gewestelijke Overheidsdienst Brussel - Brussels Hoofdstedelijk Gewest heeft mortierbrigade uitgekozen om hun nieuw fietsproject in de Brusselse regio te promoten. Een project met de ambitie om op lange termijn samen te werken – in samenwerking met VO voor brandactivation - en waarvoor mortierbrigade de lead zal nemen op vlak van de communicatie.

Aan initiatieven om de fiets in Brussel te promoten geen gebrek in de regio Brussel. Of het nu gaat om de Week van de mobiliteit, Autoloze Zondag, of Bike Experience, er zijn tal van acties, organisaties en bewegingen actief om de fiets te promoten in de hoofdstad. En nu werkt de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel - Brussels Hoofdstedelijk Gewest aan een nieuw, ambitieus project om nog duidelijker aan te tonen dat onze hoofdstad zich steeds meer aanpast aan de fietsers. Na een aanbesteding werd mortierbrigade gekozen om dit mooie project samen met Pascal Smet te verwezenlijken. Om er zo samen voor te zorgen dat steeds meer Brusselaars zich een weg door stad banen op de fiets.

Evert Vermeire, Managing Director bij mortierbrigade:

"De wil is echt wel aanwezig bij de openbare diensten om fietsvervoer in de regio Brussel te stimuleren. Met dit project gaan we een nieuw merk creëren voor alles wat gelinkt is aan de promotie van de fiets in de regio Brussel-Hoofdstad. Door die nieuwe identiteit te creëren, willen we beetje bij beetje de mentaliteit rond mobiliteit veranderen in de hoofdstad. Steeds meer weggebruikers overtuigen om over te schakelen van gemotoriseerd vervoer naar de fiets. En aan elk van hen op een sympathieke toon communiceren aan de hand van een sterk en herkenbaar merk.

Een nieuwe samenwerking voor een ambitieus project die al zijn eerste vruchten zou moeten afwerpen voor het begin van de zomer.