mortierbrigade sluit het jaar in schoonheid af

mortierbrigade sluit 2019 af met goed nieuws in drievoud. Het bureau kreeg de verantwoordelijkheid over de communicatie van Mooimakers en Marie-Jo en mag zijn samenwerking met Bike for Brussels de komende jaren verderzetten.

mortierbrigade verleidde Marie-Jo met zijn aanpak. Mooimakers vertrouwt al haar communicatie toe aan de brigadiers na een pitch waarin ze zich zowel op strategisch vlak als creatief onderscheidden. Het eerste werk zal verschijnen in de lente van 2020.

Ten slotte besliste Bike for Brussels na een lange competitie om verder samen te werken met een tandem die gevormd wordt door mortierbrigade en VO. Drie jaar geleden creëerde het Schaarbeekse agentschap een nieuwe positionering voor Bike for Brussels en na een reeks succesvolle campagnes en een aanhoudende stijging in Brusselse fietsers, blikken de partners nu enthousiast vooruit.