mortierbrigade toont de onzichtbare kracht van Marie Jo

Brussel, 13 september 2021 – Met My Invisible Force komt lingeriemerk Marie Jo naar buiten met een nieuwe positioneringscampagne. Die vertrekt vanuit het inzicht dat vrouwen zich gesterkt voelen als ze lingerie dragen waarin ze zich goed voelen.

Als vrouw vervul je elke dag verschillende rollen. Je tackelt uitdagingen in je carrière, managet een gezin of gaat op zoek naar je ware liefde, en dit puzzel je allemaal samen met je sociaal leven. Waar je ook mee bezig bent, een lingerieset die comfortabel zit en waar je je mooi in voelt, zorgt ervoor dat je on top of your game bent.

De campagne toont Marie Jo letterlijk als ‘My Invisible Force’. Voor de online film werkte mortierbrigade samen met sterke vrouwen, zowel voor als achter de lens. We zien een dag uit het leven van styliste Farah El Bastani. Achter de camera staat Heleen Declercq, een jonge veelgevraagde regisseuse die zich naast reclamewerk ook bewijst als filmmaker van prijswinnende kortfilms. De key visuals zijn van de hand van Kurt Stallaert.

De campagne loopt online en in magazines in binnen- en buitenland.

PR-Credits_Marie Jo.pdf