mortierbrigade zaait mooie herinneringen met DreamLand

De lente komt dichterbij en de goesting om je tuin lente- en zomerklaar te maken groeit. Nog te weinig mensen weten dat je alles om dat te doen, kan vinden bij DreamLand. Van groot buitenspeelgoed zoals schommels, glijbanen en trampolines tot tuinmeubels zoals loungesets en tuinsets. De awareness hierrond wordt door mortierbrigade verhoogd met onder andere een nieuwe radiocampagne.

In de spots horen we mensen aan het woord die duidelijk maken waar de aankoop van een nieuwe tuinset of schommel écht om draait: de zwoele zomeravonden die je met je vrienden rond de tuintafel zal meemaken, de uren plezier die je kinderen zullen beleven op de schommel … Kortom, de mooie herinneringen die je in je tuin zaait.

mortierbrigade
mortierbrigade sa/nv