Nooit meer een verknalde playlist dankzij Willy & mortierbrigade

Je hebt het ongetwijfeld al zien passeren: de jaarlijkse persoonlijke Spotify Wrapped playlist is er weer. Een handige samenvatting van alle muziek waar je maar geen genoeg van kreeg het afgelopen jaar. Veel mensen kunnen niet wachten om het te sharen, omdat het een bewijs is van hoe goed hun muzieksmaak wel niet is. Maar niet iedereen is er even blij mee.

Voor sommige ouders is het zelfs een beetje gênant. Aangezien ze vaak muziek voor hun kinderen opzetten wordt heel hun lijst besmeurd door kinderliedjes. Op het einde van het jaar is hun Spotify Wrapped lijst dus ook helemaal verpest. Niks irritanter dan uit volle borst Gorki’s "Mia heeft het licht gezien…” te zingen, om dan onderbroken te worden door Mega Mindy.

Gelukkig is er Willy. Een radiozender met alle beste rock & classics. Want mama’s en papa’s hebben al genoeg afgezien met het urenlang luisteren naar kinderliedjes. Tijd voor ononderbroken muziek die jou volledig ligt. Laat je playlist niet langer verknallen door de kinderen: Luister naar Willy.

Dat is de boodschap van deze nieuwe campagne van mortierbrigade, die je gaat zien verschijnen in print, op radio en social. Want ook de Willy’s komen uit voor hun besmeurde playlist door die te sharen op hun profiel. Zo ontdekken we bijvoorbeeld dat de meest afgespeelde song van muziekkenner Sophie Engelen in 2021 er één van Bumba is. Wim Oosterlinck luisterde dan weer urenlang naar Paw Patrol. Al een geluk dat ze werken bij Willy.

Spotify Wrapped List I can't get no Chocolade.mp3

MP3 - 963 Kb